Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Mariha Hammarbäck - 27 juni 2011 12:49

Det var juminst sagt ett bra tag sedan jag skrev här, 

och det händer en massa saker i mitt liv hela tiden fast det känns som att det inte gör det.

Jag har ju länge stått i kö för en viktopiration, där man alltså förmindskar magsäcken. Men tror mig ha kommit fram till att jag inte ska göra den. Jag menar, om man har problem med maten så till den grad att man blir sjukligt övervikt, så är INTE svaret opiration. Om man missbrukar knark, opireras man väll inte?!

Visst, jag skulle gå ner i vikt, å inte ha så ont pga att jag var så tung. Men skulle jag verkligen bli frisk? Såklart inte!


Jag har dock inte helt bestämt mig. Jag tror att jag har en god inställning ändå, å inga direkta föreställningar. Vilket e en förutsättning.

Har ändrat mina vanor, å inställningar till mat, hälsa, å träning. Och till livet i stort oxå.


Tittade på mina gammla kläder idag, å kännde inte samma längtan som tidigare. Att bli smal å snygg, å få gå i mina gammla kläder är inte lika viktigt för mig nu. Jag längtade mer efter de kläderna för att de var just kläder, å hela dessutom.

Som det e nu så har jag nästan inga hela kläder alls, köper endast det absolut nödvändigaste, å knappt det längre. Det enda jag längtar efter i klädväg är isf mina härliga stilettklackar   


Nåja, jag ska fundera lite till så kommer jag nog fram till nått jätte bra till slut.


                                    över å ut  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards